sunnuntai 25. marraskuuta 2012

wise is power. hide it well!


Mummi ja vaari tuli tossa käymään ja toi mulle nimpparilahjaks tällasen söpön kiuaskalan(:


Lisäsin tonne sivupalkkiin vähän toivetta siitä että mitä haluaisitte lukee.
Ois tosi mielenkiintosta tehdä haastepostaus että videoin kaikenlaista mitä mulle heitetään(: 
Tyyliin arvostelen vauvanruokia tai keksimerkkejä. Ihan mitä mieleen tulee(:

Teen jokatapauksessa tos lempivaatepostauksen jossain välissä, koska oon huomannu, että en käytä tiettyjä vaatteita mun kaapista ollenkaan ja joitain taas vähän liiankin usein(:

Sit joulusta! On tosi ahdistavaa yrittää keksiä mitä tahtoo joululahjaksi! Yritän miettiä aina jotain mikä ei olisi kovin kallista, olisi helppo löytää kaupasta, ja todella pitäisin lahjasta. Lahjojen saaminen on ahdistavampaa kuin niiden antaminen. Rakastan lahjojen antamista mutta niiden saaminen on vaivaannuttavaa.
Yritän aina hommata joululahjat kohtuullisella budjetilla riippuen siitä kuinka tärkeä henkilö on. Äidin ja Isän lahjoihin kulutan eniten, sitten varmaan mun murujen eli Elli, Elina, Siru, Anniina, Jussi jne. Sitten tulee Mummin ja Vaarin sekä kummitädin porukan vuoro. Sitten tulee jotain kavereita ja niin edelleen(:

Mutta puspus ootte rakkaita(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti