torstai 15. marraskuuta 2012

Carry On?

Välillä tuntuuu etten jaksa maailmaa ja itteeni. Tuntuu et oon jotenki rasittava ja en omista elämää.
Ihmisillä on yleensä joku joka välittää, niillä on huvit kavereiden kanssa ja niin edelleen.
Entäs mä?

Niin, mussa ei ole mitään. Oon usein ärsyttävä, puhun joskus ohi suuni ja puhun enemmän ku pitäis.
En oo erikoisen nätti, oon ylipainonen ja huonolla itsetunnolla varustettu.

Useimmilla ihmisillä on ihastus tai joku muu ihminen jonka näkeminen tekee päivästä paremman.
Mun on paras ystävä on ihanin ikinä mutta sillä on oma maailma tyttöystävänsä kanssa.
Mitä mulla on? Katkeroitunu fiilis, yksinäinen olo... lista riittäis loputtomiin.
On outoo muistella vanhoja juttuja ihmisestä jonka kanssa ei oo puhunu puoleen vuoteen.
Olin ja oon vieläkin liian herkkänahkanen ja sinisilmänen.

Oisko kellään itsesäälin syvästä suosta nousemiseen ohjeita?

Tyylillä

Ensin yritä huutaa apua. Koska todennäköisesti olet yksin, joudut nousemaan suosta yksin.
Noudata seuraavia ohjeita.

1. ota kiinni jostain, joka pysyy paikallaan.
2. vedä itsesi ylös hitaasti, mutta varmasti. Älä varo vaikka jotain jäisi suohon.
3. Tarkista ettet vedä itseäsi uuteen suonsilmään.
4. nouse ylös ja yritä selvittää missä olet.
5. Mene kotiin, ja käy suihkussa.

nonniin nyt lopetan tän vuodatuksen, laitan valot päälle ja meen laittautuun iltahommiin vanhempainiltaan.

2 kommenttia:

  1. pls come on .. oma maailma mun muijan kans?? en ees voi nähä sitä muuta ku tyylii koulussa sen mutsin takia (ja hyvä ettei meit sieläki kivitetä :D), sun kanssa oon vapaa ajallaki ja sillee. ja sulla on kavereita jotka välittää, eri asia huomaatko sitä, mikset kuuntele

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei liioteltu ilmasu toi oma maailma.... Mut jöö.

      Poista