maanantai 26. marraskuuta 2012

kritiikistä

kivahan se on saada palautetta, mutta ei tosiaan kiinnosta kuulla paskaa siitä miten paska elämä mulla on jos kirjotan mun ystävistä, tekemisistä ja vaikka sitten syömisistä. Jos en haluakkaan miellyttää muita tällä blogilla? entä jos haluan pitää tätä vaan että saan avautua jonnekkin? ai että päiväkirja on sitä varten?

Olisi mukava tietää mitä mun sitten pitäisi kirjoittaa jotta ihmisiä kiinnostaisi paskaakaan.

Ja kommenttia paskasta kameran käytöstä en tarvitse. Homma vaatii opettelua piste.

En tosiaan aio yrittää olla mikään Uino 2. jos ihmisiä ei kiinnosta mun blogi niin sitten ei kiinnosta. sitä ei tarvi mulle ilmoittaa kuinka paskasti kirjoitan, kuvaan, tai kerron asioita.

Ja tämä postaus ei ole itkemistä siitä etten kestäisi kritiikkiä! Risut ja Ruusut on tarkotettu jaettavaksi mutta asioita ei tarvi sanoa niin töykeästi, kuten: Onnea, olet voittanut Maailman paskoin blogi- palkinnon

kiitos, olen sanottavani sanonut.

Rakentava ja asiallinen palaute on edelleen tervetullutta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti