tiistai 27. marraskuuta 2012

Fake

Halusin tehä postauksen ihmisten mielipiteistä jotka koskee mua.

Joidenkin mielestä olen feikki, koska käytän pidennyksiä. Syy tähän on etten voi sietää omia puolipitkiä hiuksiani ja pyöreään päähäni eivät sovi lyhyet hiukset joten en leikkaa hiuksiani lyhyiksi. Omat hiukseni eivät vain kasva.

Olen saanut kuulla olevani lesbo.
En ole. Minulla ei ole mitään homoja, lesboja tai bi- seksuaaleja vastaan.

Olen kuulemma nolo ja kovaääninen.
No, noloudesta en tiedä. En ehkä ole suosittu, vietän aikani sellaisen ihmisten seurassa joista pidän. En elä sen mukaan mikä on suosittua. Elän sen mukaan mikä minusta on kivaa

Olen läski?
No sen tiedän itsekin. Yritän kuitenkin kovasti laihduttaa ja vain itsekurin puute on saattanut minut tähän. Toki mulla on perintötekijöitä mutta ne ei vaikuta niin paljoa.

Mulla on elämä joka kelpaa mulle ja sillä hyvä. Get over it.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti