tiistai 29. tammikuuta 2013

Wilken - the king of market make-up


tässä on mun rakas Wilkenin sivellinsarja. Wilken on markettimeikkien merkki, mutta loistava!


PUUTERISUTI

Täydellisyyden mulihuipentuma! ei vaan jauha puuteria irti paletista vaan se oikeesti tarttuu tähän sutiin ja puuteri levittyy täydellisesti kasvoille.


LUOMIVÄRISIVELLIN

tää on loistava kapistus ihmiselle kuten minä. Ei hirveän tarkkarajaista luomiväritystä mutta levittyy ihan perfect!


POSKIPUNASIVELLIN

tällä saa hirmu nättiä jälkeä! ei tule kökkönä yhteen paikkaan toi poskipuna vaan mukautuu nätisti poskiluun muotoon.



HUULISIVELLIN

Levittää huulipunan nätisti ja rajaa hyvin.



KULMAKARVASIVELLIN

Huono kuva mut tää on täydellinen kapistus.
Tää on loistava, toimii hyvin mun iki-ihanan Brow kitin käyttöön.



MEIKKIVOIDESIVELLIN

Ah, niin täydellinen. oho. ylikäytän sanaa täydellinen :D
tää sopii mahtavasti levittämään meikkivoidetta mun pullanaamani mutoon, 




Tässä siis mun sivellinsetistäni. en oo käyttänyt sarjaan kuuluvia eyeliner sivellintä enkä luomivärisientä, eli en niitä siis arvostellut. Oletan että voin kuitata tällä meikkipostauksen koska en tykkää kameran käytöstä kun meikkaan :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti