keskiviikko 30. tammikuuta 2013

sorry seems to be hardest word

juu sori, en saanut tänään aikaiseksi sitä My Day videopostausta vaikka tänään tapahtu hirmusesti kaikkee..

otin tänään taas yhden korviksen lisää :) nyt on sit molemmissa korvissa kolme.

ois tarkotus ottaa vasemman korvan rustoon kaks ja oikeeseen korvaan vielä kaks peruskorvista.

täs tää mun muru :3 osas tyyppi hyvin laittaa :)


Saan toisen napakorun! saan sen keväällä kun tää on vähä paremmin vielä parantunu... vähä kusin ton hoidon ku lyhensin ton korun mittaa vähän turhan nopeesti...
oli 12mm pitkä koru ja vaihdoin sen suoraa 8mm pitkään.

voisin muuten tässä mainostaa Blogissa Moment forever olevia liukuvärjättyjä kynsiä. nää on ihan sairaan nätit! ite tein pinkillä ja vaaleanruskealla, ai että on nättiä :)

totesin juuri että olen kamala vanha kurppa. jos meen lukioon ja oikeustieteelliseen, olen melkein 30 kun saan opinnot valmiiksi. hyi hitto. olisin vanha akka :(( eikä mulla olisi ollut siihen mennessä töitä johon mulla on koulutus. Oikeustieteiden tohtori. Sit haluun tuomariks. hyi. Riina 30.v. Oikeustieteiden tohtori, kaks lasta ja kultainennoutaja. oksettavia normeja. sit toisaalta voisin tuntea saavuttaneeni jotain. en olisi puskajuoppo jota kaikki halveksii.

jjuu mutta koitan aktivoitua näissä toivepostausjutuissa.

mun on turha luvata mitään mutta näin oon suunnitellut.

Perjantai >> haastepostaus
Lauantai >> My Day- videopostaus
Maanantai>> laiskan aamun meikkipostaus


riina kiittää ja kuittaa tältä päivältä!

EHDOTELKAA HAASTEITA TÄHÄN KOMMENTOIMALLA!


1 kommentti: