maanantai 7. tammikuuta 2013

haaste

Mimmi heitti mulle haasteen joten pakko se on kai tehä :D


Säännöt: 
- Kerro 11 asiaa itsestäsi
- Vastaa haastajan tekemiin 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta pari bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät

11 asiaa itsestäni:

1. Olen asunut viidellä eri paikkakunnalla
2. Pelkään että joudun koulukiusatuksi jos puhun totta tietyistä asioista.
3. Häpeän sitä harrastusta jossa olen hyvä.
4. Mulla on tosi huono itsetunto ja pidän itseäni huonona ihmisenä.
5. Mulla on koira & kissa
6. Ihailen 1950-luvun tyyliä yli kaiken
7. Mulla on krooninen niveltulehdus ja sen takia mulle on maksettu vammaistukea.
8. Pidän Broadway musiikista 
9. Haluan tulevaisuudeltani vain sitä että mut muistetaan yleismaailmallisesti
10. Annan itsestäni viisaan kuvan koulussa vaikka todellisuudessa en tee läksyjä ja unohtelen jatkuvasti kaikkea
11. Tahtoisin avautua mun asioista mutta sit pelkään että ihmiset saa tietää jotain millä mua voi satuttaa


Haastajan kysymykset mulle:

1. Onko sulla/teillä lemmikkejä, jos on niin mitä? - Koira & kissa

2. Minkälaisen kännykän omistat? - iPhone 4, hajalla tosin</3

3. Lempivaatteesi, miksi? - ehkä toi äidin 15 vuotta sitten itselleen neuloma valkonen villapaita ja siksi koska tunnearvo.

4. Lempinumerosi, miksi? - 8 tai 16, ei tosin aavistustakaan miksi

5. Missä näet itsesi 10 vuoden kuluttua? - Asianajajana tai journalistina jolla on 1 tai 2 lasta ja hyvä mies C: perusunelmia

6. Ketä muita perheeseesi kuuluu kuin sinä? - Isi & Äiti

7. Lempipelisi tietokoneella/kännykässä? - hmm, Subway surfers tai Bad Piggies

8. Montaako eri blogia luet säännöllisesti, mitä ne ovat? - 11 blogia löytyy, en jaksa luetella.

9. Lempi tv ohjelmasi, miksi? - hmm, Glee koska iloinen asenne & draama

10. Lempikirjasi/lehtesi? - Sofi Oksasen puhdistus tai Jari Tervon Layla

11. Mikä oli pienenä lempi satuhahmosi, miksi? - Bambi<3 


Kysymykseni henkilöille jotka haastan:

1. Mistä asiasta yleensä valehtelet ihmisille?
2. Oletko käynyt ulkomailla? Jos kyllä niin missä?
3. Lempiruokasi?
4. Hese, Mäkki vai subi?
5. Minkälaiset sukat sinulla on jalassasi?
6. Mikä on keskiarvosi koulussa?
7. Jos saisit olla eläin, mikä olisit?
8. Mustavalkoinen vai värikäs?
9. Mitä teet ensimmäisenä aamulla kun olet noussut sängystä?
10. Onko sinulla sairauksia joita häpeilet? 
11. Mihin asioihin käytät eniten rahaa?


Haastettavat:

emmiiina blogissa my own way
tiia blogissa -
sanna blogissa .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti