maanantai 30. joulukuuta 2013

2013

Pian alkaa olla se aika vuodesta kun sosiaaliset mediat täyttyvät "2014 please be awesome"
no tätä samaa jauhetaan joka vuosi, mutta onko se seuraava vuosi ikinä edellistä parempi?

Joka vuosi on uudet onnenhetket ja uudet pettymykset. Kun muistelen mun edellisiä vuosia nii voin sanoo et on jakautunu kaikki aika tasaisesti.
 2013 oon kokenut asioita joista tuun aina olemaan katkera. Mutta oon myös kokenu tosi paljon ilon hetkiä.
 Mun ystävistä tulee päivä päivältä tärkeämpiä ja oon alkanu tunnistaa ihmisiä joita mä en elämääni tarvitse. Ellistä ja mun kummitädistä oon saanu tukea jota en oo keneltäkään muulta saanu.

Multa on rikkoutunut pumpulinen lapsen maailmankuva. Kaikki ei oo täydellistä.
Oon oppinu kapinoimaan asioita vastaan jotka on mun mielestä väärin.

ens vuodesta tulee erilainen mutta en usko että edellistä parempi.
mä uskon tasapainoon.
ei ole hyvää jos ei ole pahaa.
jos tulee parempaa tulee myös huonompaa.

hyvää tulevaisuutta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti