maanantai 11. helmikuuta 2013

keep calm and eat a lollipop.



Viikonloppua taas muksasti mökillä :)

Parhaassa seurassa niinkuin aina!




Kissa.... päästiin Ellin kanssa jyvälle nyt siitä mikä on Schrödingerin kissa!
Se on teoria kvanttifysiikan epätäydellisyydestä, näin tietämättömille tiedoksi... (big bang theory<3)



Lähettiin tytsyjen kans Tokmannille :)
ostettiin mulle hiusvärit...
mukaan tarttui myös vähän evästä..


Angrybirds tikkarit on parasta!



Haettiin paluumatkalla jusseri meille seuraksi
(Ei olis kannattanut, riehumiseks meni taas...)



Ps. vinkkinä, älkää antako järkkäriänne kenellekkään...



Tällainen pikkupulla kuin Elli voi meinaan vähän innostua...


lävistettiin Ellille snakebites... 
meiän reikämestarille tuli kiire joten meni vähän eri kohtiin...
No, lopputuloksena toisella puolella reikä...
Jatkoa seuraa...



Niin mitä mä sanoinkaan sen järkkärin vahtimatta jättämisestä...





Sit päästiin vähän ulkoileen...



Ja ihan henk. koht. kokemuksella voin sanoa, että älkää hypätkö lumihankeen kädet edellä ilman hanskoja...


pfiu. Lumi on vaan hirrrmu kivsua.




Tässä siis mun mökki / lapsuudenkoti.

ihastelkaa isäni rakennustaitoa.


Ja tää tunki mun maisemakuvaan.


datis.



Hyvää illanjatkoa!

ja pyydän vielä anteeksi että mun tekstipostaukset on angstia ja kuvapostaukset mitäänsanomattomia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti