torstai 20. joulukuuta 2012

wait a little

jessus, ompa siitä kauan ku oon tänne mitään postannut!

Vaikka joulun alla kuuluisi ostaa muille eikä itselle, en oo voinut vastustaa kiusausta kun oon tässä parina päivänä viime viikolla oon ollu shoppailemassa...

Maanantaina oltiin äitin kanssa Tampereella ja sieltä tarttui mukaan tällaiset Vagabondin kengät!


Oisin ensin halunnut Tamariksen neulevartiset kengät jotka ois ollu niin täydelliset, mutta hintalappu oli eri mieltä. Näiden lisäksi Tampereelta mukaan tarttui Andiamon mustat nahkaiset pitkävartiset kengät, poskipuna GinaTricotista ja semmonen ihana pitkähihainen paita jossa on numero 23 ja siinä lukee HARLEM. Sekin ihanuus Ginalta.

Tänään sain Sirulta joululahjaksi ihanaa Valkosuklaa-lime fudgea<3
En malta oottaa joulua että pääsen maistamaan!
no okei, tunnustan, maistoin iha vähä...
 NAM<3



Tänää oltii Maipun kaa mäkis syömässä.
vähä käytii vessas kuvailemas teinipeilejä 
hyh, miten onnistunkin aina vääntään mun naamalle tollasen oksettavan duckfacen.

Mukaan tarttu sit GOSHin eyebrow kit 12.95€
tuun palvoon tätä lopun elämääni! luulin et tästä joutuis maksaan omaisuuden!
oon kattellu tätä netissä MUAn versiona mut en oo viittiny amerikoista asti tilata...

Sit lisäks vielä seppälästä tällanen vyö 9.95€

Viime viikonloppu meni muksasti mökillä! 
Innostuin vähä vääntään piparkakkutaloo ja tämmönen siitä sit tuli.

Lisäks vähä kissaa tuli paijailtua. 
Ollu nii ikävä mun ihanaa lapsuudenystävää.
Kaikki kunnia mun veivihännälle!



Toissaviikonloppu kuluikin Sastamalassa tätä ihanuutta ihmetellessä!
kyseessä siis mun kummityttö, Hilla.
Neiti on nyt vähän reilu 5kk ja osaa kääntyä jo kyljelleen!
Mahalleenkin pääsis mutta se on parista käden siirrosta kiinni...
Prinsessalla tahtoo vaan palaa herppa mahallaan ollessa, ei näy kuulemma riittävästi maisemia...






Sit yleistä tästä blogista!
vaihdan luultavasti taas osoitetta ja ulkoasu kokee isoja muutoksia lähiaikoina.. Linkkailen sitten facebookkiin  sun muualle uutta osoitetta.

Hyvää joulunodotusta kaikille, tontut kurkkii vieläkin ikkunoiden takana!


2 kommenttia:

  1. senkin idiootti sun olis pitäny sanoo ku olit tampereella käymässä!!! :D

    VastaaPoista