tiistai 25. syyskuuta 2012

Kaikki on perseestä.

Juu täs varmaa tampereelle muutto ois edessä ensvuon mut rahahanat taitaa olla kii koska: "oot alaikäne, suhun ei voi luottaa, milläs rahalla meinasit elää jäkäjäkäjääjää"

Vanhemmat on toosi syvältä vitusta<3

Joo mutku jään tänne iha yksin jos en lähe minnekkää koska tää yks lähtee jurvaan jos ei mun kans tampereelle ja noi kaks meinaa amikseen sittenki ni minä luuseri lukiolaine jäisin iha yksin.

Annan muutenki noitten päättää liikaa mun elämästä. Veikkaan et must tulee lääkäri, kaks lasta, kultanennoutaja, mies on kansanedustaja tai edes lentäjä ja vuositulot pitää olla vähintään 20000000.... Näin mun vanhemmilta...

Omat suunnitelmat ois jotai aiva muuta mutku ei äitin ja isin kulta tee mitää vastaa mitä vanhemmat sanoo. Mut jos en tee mitä ne sanoo nii oon paska ja vissii kieltäis et oon niitte lapsi.

Eli suomeks sanottuna mun tahdolla ei oo väliä. Ketään ei kiinnosta mun unelmat.

1 kommentti:

  1. huoh älä vaa angstaa vaa puhu porukoittes kans tosta, ei se itestään selvii ..

    VastaaPoista